Obchodní podmínky

Obchodní podmínky jsou podřazeny příslušným zákonům a právním předpisům platným v České republice a slouží pouze k upřesnění informací pro zkvalitnění a zrychlení služeb zásilkové služby a reklamačních řízení.

Daň z přidané hodnoty

Uvedené ceny jsou včetně DPH. Jsme plátci DPH.

Doprava zboží

1. Zaslání zboží na dobírku ČR

Zboží u kterého je uvedeno "skladem, připraveno k odeslání" zasíláme do dvou pracovních dnů přepravní službou DPD.Pokud by nebylo možné zboží v uvedeném termínu odeslat, budete neprodleně informování na Váš e-mail nebo telefon. DPD má na doručení balíků 48 hodin v pracovní dny. Při převzetí zásilky si řádně zkontrolujte neporušenost balíku, popř. reklamujte přímo přepravci. Na poškození přepravou se nevztahuje záruka !!!
 
Poštovné do celé ČR při objednávce v hodnotě do 5000Kč je 139Kč
 
Poštovné do celé ČR při objednávce v hodnotě nad 5000Kč je ZDARMA
 

2. Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně, stačí vyplnit způsob dopravy: osobní odběr a jakmile bude zboží pro Vás připraveno k odběru, budete neprodleně informování na Vámi uvedené telefoní číslo a e-mail. Odběr zboží je možný v Hradci Králové nebo Novém Bydžově, vždy po předchozí telefonické domluvě.
Při osobním odběru samozdřejmě neplatíte žádné poštovné.
 

3. Doprava na Slovensko

Na Slovensko zasíláme kurírem DPD a to dvěma způsoby:

Platba předem na náš Slovenský účet - cena poštovného je 290Kč. Zboží zaplatíte klasickým převodem na náš Sloveský bankovní účet v Eurech, dle aktuálního kurzu ČNB. Ihned po připsaní platby na náš účet bude zboží odesláno na vaší adresu. Termínu doručení je 2 až 4 dny od odeslání.

Slovensko na Dobírku - Cena poštovného je 320Kč. Zboží odešleme na vaší adresu a zaplatíte za něj až při převzetí od kuríra. Termínu doručení je 2 až 4 dny od odeslání.

 

Záruční doba

Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním. Zboží při převzetí zásilkovou službou vždy pečlivě zkontrolujte, poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u dopravce.

Podmínky 5-leté záruky Shark - ZDE

Zrušení objednávky ze strany www.helmy-shark.cz

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech:

  • v případě výrazné změny ceny zboží
  • v případě dlouhodobé nedostupnosti nebo ukončení výroby zboží

Pokud takový případ nastane, budeme Vás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Vrácení zboží

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury a způsob platby. Náklady na transport nese zákazník. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodním příkazem na účet.

Nevyzvednutí zboží ze strany zákazníka

V případě že zákazník nevyzvedne u přepravce zboží, které objednal, nejedná se z pohledu zákona o odstoupení od smlouvy do 14dnů. Budou mu účtovány k úhradě skutečné náklady vynaložené na zaslání a balení tohoto zboží. V případě každého jednoho balíku je to 200Kč. Na tuto částku takovému zákazníkovi přijde faktura k úhradě. Pokud nebude faktura do 7 dnů zaplacena, budeme účtovat penále ve výši 1% z dlužné částky za každý den prodlení. Pohledávka může být vymáhána soudně, nebo odprodána firmě zabývající se vymáháním pohledávek.

Reklamace zboží

Při reklamacích zboží se obchod Helmy Shark řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.
O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@helmy-shark.cz nebo na tel.č.: 739 140 412 a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží. Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové, opravené nebo vám zašleme zpět vaše peníze.

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník na vlastní náklady zaslat na adresu obchodu Helmy Shark. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.